top of page

"...היה מדהים לראות איך ברגע שאני הסכמתי לעשות את השינויים העמוקים האלו, כל העולם סביבי החל להשתנות. דברים שנראו לי בלתי אפשריים הסתדרו מעצמם, אנשים שלא רציתי סביבי החלו להיעלם ואלו שכן רציתי התחילו להגיע. אפילו אמא שלי, שכבר התייאשתי מהקשר בינינו, הציעה שנלך ליעוץ ביחד. זה היה שיא השיאים!..."

 

נעה ב., שנה ב'

"... זה לקח הרבה זמן. בהחלט הרבה. אבל אחרי שלושים ושלוש שנים ושנה ג', נכנעתי. ואחרי שנכנעתי הכל התחיל לזרום: התחתנתי, הקמתי משפחה והגשמתי חלום - פתחתי מרכז טיפול בילדים עם שיטות החינוך שרציתי לחנך בהם. היה שווה לחכות את כל השנים האלה..."

 

אלה ב., שנה ג'

"...החוויה של לארגן פגישה שלמה, למצוא מקום בטבע ולהנחות יומיים היתה מלחיצה נורא. אבל אחר כך הרגשתי כמו שאשה מרגישה אולי אחרי לידה – הרגשתי שאם עשיתי את זה אני יכול כנראה לעשות עוד כמה דברים שלא העזתי עד עכשיו. וחוץ מזה הכרתי את הארץ, ואת אישתי לעתיד..."

 

יונתן ק. על שנה ב'

"... לפעמים לא האמנתי שמה שקורה אכן קורה ומה שאני מרגיש וחווה הוא מציאותי ושמותר שיהיה כל כך נעים ושמח וטוב ועוד יותר טוב. באהבה..."

 

נדב ג. על שנה ב'

שנה ב'

שנה ב' מיועדת לבוגרי שנה א' וקבוצת 'מסע'

 

תפיסה רעיונית:

בכל אחד ישנו ידע פוטנציאלי והיכולת להעניק אותו לאחר. בכולנו ישנו מנהיג, שאותו אנו רוצים להוציא מתוכו. המנהיג, זה שבוחר דרך ומוכן להוביל אחריו אנשים. מנהיגות מחייבת חיבור של האדם לרצונו ולאמונתו.

החיבור שלי למרכז שלי הוא המאפשר מימוש העצמי ומעניק לי את יכולת הפעולה.

 

מטרות:

   הגדלת התלמיד לכיוון היצירה והקול האישי שלו

   פיתוח התלמיד לעוצמתו ולדרכו שלו בעולם

   אימוץ אקולוגיה משלימה כדרך חיים

   יצירת מרחב של איכות בין התלמידים, בביתם ובסביבת חייהם

 

נושאי הלימוד:

    מודעות בחיי היומיום

    מיניות - שיעורי עומק בלימודי טנטרה

    האומץ לצאת מהבושה שלי

    חשיבות ארגון, ניקיון וסדר בחיי היומיום

   הישרדות - מהו המינימום שבאמת דרוש לי כדי להיות אדם

   חופשי ויוצר

   אנרגיה גברית/נשית - מה שמנוגד ביניהם ומה שמחובר להם

 

 

כלי הלימוד:

   עבודה בטבע

   טיולים

   טנטרה

   וואטסו

   לימוד הנחיה

   סשנים

 

תעודה: 

בתום השנה ולאחר שהתלמיד עמד במחויבויות השונות תוענק לו תעודת מדריך לקבוצות (במסגרת המדרשיה).

שנה ג'

שנה ב' מיועדת לבוגרי שנה ב' וקבוצת 'מסע פרויקט'

 

תפיסה רעיונית:

תלמידי שנה ג' מעוניינים, בעצם השתתפותם, להנחיל ידע לסביבתם הקרובה והרחוקה: בית, משפחה, עיר, ארץ, עולם ומעוניינים לעסוק בטיוב העולם בו אנו חיים. המשתתף נמצא בשלב של גילוי הידע האישי שלו, שאותו הוא רוצה להוציא לאור.

 

מטרות:

   הכשרה בהנחיית קבוצות

   חיבור לאמת ולחיים של איכות

   פיתוח והגשמה של הכיוון האישי

   העצמת המנהיגות בכל אחד

 

תעודה: 

תעודת בוגר שנה ג', מדריך מטעם שלום אמא אדמה - המדרשיה ללימודי חופש ל-"חיבור נכון לרצון" (או לנושא מורחב משלו) לקבוצות וליחידים.

bottom of page